Wspieramy Ukrainę po to, by pomóc jej odzyskać wolność i aby bronić demokracji. Do końca wojny 100% dochodu z tej strony będzie przekazywane na pomoc Ukrainie. Jeśli chcesz wesprzeć Ukrainę i jej obywateli w tym trudnym czasie, możesz również przekazać darowiznę, klikając tutaj.

Artykuły

Przeglądaj najnowsze artykuły, wiadomości oraz poradniki.

Artykuły

Influencerzy i UOKiK. O co chodzi i jakie wytyczne mają influencerzy dla oznaczania współprac?

Po 12 latach istnienia Instagrama, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) rozpoczął polowanie na czarownice i wziął pod lupę influencerów. Wielu z nich boi się, że wprowadzone zmiany w prawie mogą być końcem marketingu afiliacyjnego, który stanowi przecież dużą część zarobków niektórych influencerów. Jakie wytyczne dla influencerów ma UOKiK? Czy zmiany wprowadzone przez UOKiK dotyczące influencer marketingu faktycznie zagrażają zarabianiu pieniędzy na swoim profilu? Całkiem niedawno grupa influencerów została ukarana przez UOKiK łączną kwotą 139 tysięcy złotych. Wszystko to przez złe oznaczanie współprac. Sąd zbadał, z czego wynikają zaniedbania w oznaczaniu współpracy. Czasem było to niedopatrzenie twórcy, a czasem prośby reklamodawców. Było to oczywiste wprowadzanie w błąd swoich obserwatorów. Kruszwil, Maffashion i Dubiel odpowiedzieli przed sądem, ale czy wydawcy mają się czego bać? Twórcy internetowi do niedawna mogli robić, co chcą na swoich kontach i tylko obserwatorzy mogli orzekać o ich etyce pracy, dając follow lub unfollow. W 2022 roku UOKiK wprowadził nowe zasady oznaczania reklam dla influencerów, które zmieniły na zawsze influencer marketing w Polsce. Zapytacie, po co to wszystko? Czy jest to kolejne biurokratyczne utrudnienie? Oczywiście, że nie. UOKiK został stworzony, aby chronić konsumentów przed nieuczciwymi praktykami reklamodawców. Nowe rekomendacje UOKiK dla influencerów i wytyczne mają na celu ustandaryzowanie oznaczeń reklamowych na social media. Tak, żeby każdy wiedział, kiedy nasz twórca poleca coś bezinteresownie, a kiedy dostaje za to pieniądze, czyli zarabia na reklamie.  Temat jest na tyle skomplikowany, że powstały specjalistyczne teksty na ten temat. Jeden z nich został stworzony przez sieć afiliacyjną MyLead. Znajdują się tam wytyczne oznaczania współprac przez influencerów wraz z innymi informacjami.

Czy billboard i baner reklamowy oznaczają to samo?

Bardzo często słowo billboard reklamowy i baner używane są zamiennie. Tymczasem okazuje się, że oznaczają one dwa odmienne produkty. Różnica dotyczy sposobu, w jaki prezentowana jest treść. W przypadku billboardów reklama drukowana jest na specjalnych arkuszach, które – kiedy są już gotowe – umieszcza się na tablicy o odpowiedniej wielkości. W przypadku banerów mamy do czynienia z płachtą wykonaną z odpowiednio dobranego tworzywa. Jakie są rodzaje billboardów? Dostępne dzisiaj billboardy reklamowe są bardzo różne. Największą popularnością cieszą się modele ścienne. Jak sama nazwa wskazuje, umieszcza się je na ścianie budynku. Aby pełniły swoją rolę, nie trzeba stosować żadnych dodatkowych konstrukcji, co znacznie zmniejsza koszt, jaki trzeba ponieść. Wyróżnia się również bilbordy, które są na stałe związane z gruntem. Montowane są one na specjalnej konstrukcji, która jest zabetonowana w podłożu. To właśnie takie spotkać można na przykład przy autostradach i drogach szybkiego ruchu. W grę wchodzą również modele przestawne. Montowane są na specjalnej konstrukcji, którą można jednak przenosić z miejsca na miejsce. Nie jest ona bowiem na stałe przymocowana do podłoża. Niezależnie od tego, na jaki billboard zdecydujesz się postawić pamiętaj, aby postawić na rzetelnego, solidnego wykonawcę. Przykładem takiej firmy może być firma znajdzreklame to naprawdę dobry wybór. Jeśli chcesz poznać firmę bliżej, wystarczy, że wejdziesz na https://www.znajdzreklame.pl/billboardy. Co powinno znaleźć się na billboardzie reklamowym? Celem zastosowania billboardów jest oczywiście dotarcie do potencjalnych klientów. Muszą oni dowiedzieć się o danym produkcie bądź usłudze. Dlatego tak ważne jest to, co zostanie umieszczone na reklamie zewnętrznej. Przekaz stanowi bowiem absolutną podstawę. Z treści znajdującej się na billboardzie musi jasno wynikać, co jest promowane. Jeśli jest to nowy kierunek wakacyjny, należy jasno wyartykułować o jaki chodzi. Jeżeli reklama dotyczy nowej linii ubrań znanej marki odzieżowej, również należy to jasno zaznaczyć. Ważne jest także umieszczenie informacji jasno wskazujących na to, gdzie można kupić produkt lub co zrobić, aby skorzystać z usługi. Istotna jest spójna identyfikacja wizualna. Należy postawić na kolory kojarzące się z firmą. Świetnie sprawdza się logo, które sprawi, że reklama zapadnie w pamięć. Gdzie umieszczać billboardy? Sam przekaz nie wystarczy, jeśli billboard znajdzie się w nieodpowiednim miejscu. Właściwa jego lokalizacja jest niezbędna do tego, aby reklama zadziałała. Pamiętaj, że sprawdzają się te miejsca, które są tłumnie odwiedzane przez potencjalnych odbiorców reklamy. Naprawdę bardzo dobrze sprawdzają się: centra dużych miast; ruchliwe ulice; gęsto zamieszkane dzielnice. Pamiętaj, że bilbordy takie jak https://www.znajdzreklame.pl/billboardy/warszawa można śmiało umieszczać przy autostradach i drogach szybkiego ruchu. W takich miejscach można stawiać na reklamy adresowane do kierowców. W przypadku jakich branż sprawdzą się billboardy? Jeśli zastanawiasz się nad billboardem, pamiętaj, że jest to jeden z bardziej uniwersalnych nośników reklamy. Oznacza to, że doskonale sprawdza się w przypadku różnych branż. Decydując się na billboard, można reklamować artykuły spożywcze, odzież, samochody, meble, usługi kosmetyczne. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby po taki nośnik reklamy sięgnąć również w przypadku innych produktów i usług. Tak naprawdę jedynym ograniczeniem jest lokalizacja – chodzi o to, aby billboard znalazł się w miejscu, w którym znajdują się potencjalni klienci. Reklamy zewnętrzne to dobry wybór, jeśli szukasz sposobu na tanie i szybkie dotarcie do dużej grupy potencjalnych klientów. Oprócz wspomnianych billboardów możesz zdecydować się również na citylighty. Niezależnie od tego, co wybierzesz, pamiętaj, że reklama musi być wykonana perfekcyjnie. Odbiorcy wyłapią nawet niewielkie niedociągnięcia, a reklama jest wizytówką Twojej firmy. Zawsze musi być dopracowana perfekcyjnie. W przeciwnym razie może najzwyczajniej w świecie nie zadziałać. Wpis sponsorowany

Hosting SEO przyjazny pozycjonowaniu w Google – jak wybrać?

Jak wybrać hosting SEO przyjazny w pozycjonowaniu w Google? Czym w ogóle jest hosting SEO? Jeśli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy do lektury niniejszego artykułu już teraz. Aby strona internetowa była widoczna dla użytkowników, musi być jednocześnie widoczna w wyszukiwarce – na przykład w Google. W tym celu należy odpowiednio zoptymalizować swoją witrynę, wykorzystując do tego szereg działań z zakresu SEO. Dzięki temu algorytmy zaczną bardzo dobrze oceniać Twoją stronę i tym samym wywindują ją na wysoką pozycję w wyszukiwarce Google. A zatem musisz zadbać przede wszystkim o optymalizację kodu źródłowego, odpowiednią kompresję zdjęć czy o to, aby prezentowane treści miały optymalną, uporządkowaną strukturę. Ale nie tylko to jest ważne – musisz zadbać także o to, gdzie będą znajdować się poszczególne pliki. Jaki hosting wybrać, aby był przyjazny w pozycjonowaniu? Na pytanie odpowiadamy w poniższym wpisie. Co to jest hosting SEO? Zastanawiasz się, co to jest hosting SEO I jak wybrać ten, aby był przyjazny w pozycjonowaniu w Google? Otóż sam hosting to inaczej miejsce, w którym znajdują się wszystkie pliki potrzebne do wyświetlenia strony. Takie miejsce ma oczywiście wpływ na to, jak algorytmy Google postrzegają daną witrynę. Wybór kiepskiego serwera nierzadko sprawia, że dana strona nie wyświetla się ani szybko, ani prawidłowo. To z kolei prowadzi do gorszego postrzegania witryny przez algorytmy wyszukiwarki oraz przez samych użytkowników. Aby temu zapobiec, warto wykorzystać hosting SEO. Hosting SEO to nic innego jak usługa hostingowa, która jest już odpowiednio zoptymalizowana pod roboty wyszukiwarki – na przykład Google. Dostępne są specjalne pakiety, które udostępniają zasoby na maksymalnym poziomie. Nie tylko gwarantują odpowiednią przepustowość, ale i szybkość zapisu lub odczytu czy brak limitów. A zatem odpowiednio dobrany hosting SEO sprawi, że Twoja witryna będzie działać zarówno odpowiednio, jak i szybko. Jeśli zależy Ci na tym, aby wybrać odpowiedni hosting SEO, jest szereg czynników, na które trzeba zwrócić uwagę. Jakie zatem parametry są istotne? Podpowiadamy w dalszej części niniejszego artykułu. Znajdziesz tu również informacje na temat tego, co odróżnia seo hosting od takich rozwiązań jak wirtualny serwer prywatny. Na co zwrócić uwagę wybierając odpowiedni hosting SEO? Wybierając odpowiedni hosting SEO, nie decyduj się na ten, który został określony jako sprzyjający pozycjonowaniu. Koniecznie sprawdź wszystkie parametry, aby mieć pewność, że ostatecznie decydujesz się na optymalną opcję dla siebie. Jakie czynniki są najważniejsze? Przede wszystkim ważny jest parametr związany z szybkim dyskiem. Aby Twoja witryna błyskawicznie się wyświetlała, konieczny jest szybki dostęp do konkretnego pliku. A zatem dany hosting SEO musi gwarantować wysoką prędkość zapisu oraz równie dużą prędkość odczytu. Warto wybierać te hostingi SEO, które opierają się na najnowszych technologiach – na przykład szybkim nośniku SSD oraz SSD NVMe. Kolejny parametr to przydział zasobów. W tym przypadku polecamy decydować się na taki hosting, który oferuje przynajmniej 1 GHz CPU oraz 1 GB RAM. Ponadto ważna jest również kwestia udostępniania wielu adresów IP. Niektóre hostingi SEO oferują taką bazę wielu adresów IP, które są odrębne oczywiście dla każdego klienta. Dzięki tej opcji uchronisz się przed sytuacją, w której inna witryna klienta korzystającego z tego samego hostingu, szkodzi reputacji Twojego portalu. Wybierając odpowiedni hosting SEO, zwróć także uwagę na kwestię związaną z limitami. Takie ograniczenia nakłada się głównie z tego powodu, aby jeden klient nie utrudniał działania innym hostowanym stronom przez to, że zdominuje praktycznie cały zasobów serwerów. Z drugiej jednak strony uciążliwy limit może sprawić, że połączenia odwiedzających Twoją stronę użytkowników będą zrywane. Jak zaradzić takiej sytuacji? Warto wybrać taki hosting SEO, który dysponuje sporym zapasem w przypadku limitu transferu. Jeśli chodzi o jednoczesne procesy PHP, dopuszczalna liczba powinna wynosić minimum 10. W przypadku jednoczesnych połączeń HTTP natomiast limit powinien wynosić minimum 1000. Decydując się na hosting SEO, zwróć uwagę również na bezpieczeństwo, lokalizację serwera, uptime oraz pomoc i wsparcie techniczne, jakie oferuje np. firma SEO Hosters, która aktualnie cieszy się sporą popularnością wśród zainteresowanych. Uptime to parametr informujący o tym, jaka jest faktyczna dostępność usługi – czyli właściwie jak długo serwer może być niedostępny przez na przykład prace serwisowe czy awarie. W przypadku pojawienia się wątpliwości związanych z tym, czy wybrać hosting VPS, serwer dedykowany czy też inne usługi hostingu, zawsze warto skontaktować się z pracownikiem biura obsługi klienta i zapytać o szczegóły. Serwer współdzielony pozwala klientom stać się użytkownikiem części serwera fizycznego i eliminuje konieczność zatrudniania administratora do jego obsługi. To natomiast jest niezbędne, jeżeli ktoś wybierze serwery dedykowane. Szybkość ładowania strony ma duży wpływ na komfort użytkowników, dlatego też wielu właścicieli stron rezygnuje ze zwykłego hostingu, aby zapewnić jak najlepsze doświadczenia użytkownika. Na szczęście przed opłaceniem usługi można sprawdzić, jakie parametry ma wybrany serwer oraz jaka jest lokalizacja serwera.

MGID wzmacnia globalny zespół kierowniczy

Ekspansja w Niemczech na horyzoncie po udanym przejęciu większościowego pakietu akcji Metup Native S.r.l. we Włoszech na początku tego roku. MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dziś mianowanie Sary Buluggiu na stanowisko VP of Publisher Business Development oraz Sergio Vivesa na stanowisko Global Head of Publisher Acquisition, aby stymulować europejską ekspansję firmy. Buluggiu wniesie bogate doświadczenie w zakresie międzynarodowych mediów cyfrowych z poprzednich role, w tym Digital Director w Starcom oraz VP, Regional Director na Włochy, Hiszpanię i MENA w Magnite, gdzie wdrażała swoją ofertę na Bliski Wschód i z powodzeniem rozwinęła działalność w Dubaju i Izraelu. W MGID będzie odpowiedzialna za rozwój globalnej strategii firmy zorientowanej na wydawców w Europie, Ameryce Północnej, Ameryki Łacińskiej i APAC regiony. Jako uznany lider sprzedaży i rozwoju biznesu, Vives wniesie ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu przychodami, pozyskiwaniu wydawców i strategiach monetyzacji. Wcześniej VP Sales w Marfeel, globalnej platformie analizy treści i Global Sales Director w Softonic, będzie nadzorował globalne strategie pozyskiwania wydawców MGID. Sergii Denysenko, CEO w MGID, skomentował: „Wraz z rosnącą presją recesyjną i zaostrzającymi się przepisami dotyczącymi prywatności, wydawcy poszukują alternatywnych źródeł przychodów, które nie zagrażają user experience. Chcemy mieć pewność, że ci, którzy tworzą świetne treści w otwartej sieci i gromadzą cennych odbiorców, nie tracą sprawiedliwego udziału w wydatkach na reklamę.” „Ponieważ rozszerzamy nasze wsparcie dla wydawców w zakresie rozwoju publiczności i generowaniu przychodów na nowych terytoriach globalnych, zaangażowanie zarówno Sary, jak i Sergio jest znaczącym krokiem, aby pomóc nam to osiągnąć.”

Pozycjonowanie organiczne, czyli co wpływa na pozycje strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google?

Poprawianie widoczności swojej firmy w internecie to złożony proces, często długofalowy. Warto skupić się na właściwej strategii marketingowej, pozycjonowaniu strony, zadbać o content i optymalizację strony, o tym ostatnim chcielibyśmy dziś porozmawiać. Czym jest pozycjonowanie organiczne? Wszystkie działania, które mają na celu zwiększenie widoczności strony i poprawienie jej pozycji w wyszukiwaniach Google są nazywane pozycjonowaniem. SERPy (search engine results page) czyli wyniki wyszukiwania Google, możemy podzielić właśnie na wyniki naturalne, organiczne oraz płatne reklamy (PPC), to linki oznaczone jako reklamy GoogleAds. Pozycjonowanie organiczne to działania obejmujące między innymi optymalizację kodu strony, dbanie o unikalne treści artykułów i tworzenie sieci linków odsyłających, które mają podnieść wartość serwisu. Te działania zwiększą ruch na naszej stronie, przyciągną nowych klientów. Wysoka pozycja w SERPach pomoże marce zdobyć popularność, dlatego wysokie pozycjonowanie organiczne to fundamentalne efekty pozycjonowania strony. Żeby znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, potrzeba cierpliwości i różnorodnego contentu. Często jest tak, że żeby dana strona znalazła się tuż pod płatnymi reklamami, musi być dobrze zmodyfikowana pod względem nagłówków, linków, nierzadko duży wpływ ma utworzenie bloga z artykułami, regularne publikowanie treści, dodanie stopki z danymi kontaktowymi czy sekcji FAQ. Od czego zależy pozycja strony w Google? Na wysoką pozycję wpływa wiele czynników, trudno jest wymienić je wszystkie, bo tak naprawdę, nie są one w pełni znane, wiemy jednak, że algorytmy pod uwagę biorą między innymi: certyfikat SSL, dane strukturalne, linkowanie wewnętrzne, dostosowanie do urządzeń mobilnych, linki przychodzące i wychodzące, szybkość ładowania strony, design strony, słowa kluczowe. Zalety pozycjonowania organicznego Przede wszystkim, inwestując w darmowe pozycjonowanie, możemy utrzymać swoją pozycję na samej górze strony wyszukiwania dłużej. W przypadku kampanii reklamowych GoogleAds musimy za to regularnie płacić, sama kwota, którą wpłacamy, też ma duże znaczenie na efekty. Jeśli zaś chodzi o pozycjonowanie organiczne, to, dbając o dobrze dobrane słowa kluczowe, mamy większą szansę, że klienci będą nas częściej znajdywać – a co za tym idzie, strona stanie się bardziej rozpoznawalna, pozyskamy nowych klientów i przede wszystkim nasza sprzedaż wzrośnie. Pierwsze linki w wyszukiwarce Google są cenne, internauci się z nimi zapoznają, więc jest szansa, że będą chętniej wchodzić na naszą stroną, bo będą ją pamiętali. Wady pozycjonowania organicznego Niewątpliwie, skupienie się na organicznym pozycjonowaniu może przynieść wiele dobrego, wadą jest jednak to, że na efekty można długo czekać, to nie jest opcja dla niecierpliwych. Ale przecież nie od razu Rzym zbudowano, prawda? Trudno jest też przewidzieć, w jaki sposób algorytmy Google potraktują naszą stronę, wiemy, że ważne są treści, linki, sam design strony czy słowa kluczowe, ale to zaledwie kropla w morzu innych czynników, które roboty mogą brać pod uwagę. Lista istotnych dla algorytmów elementów jest też ściśle strzeżona, więc osoba bez odpowiedniej wiedzy, może sobie nie poradzić z organicznym pozycjonowaniem. Całej swojej strategii marketingowej nie można oprzeć na jednej rzeczy, żeby nasza firma odniosła sukces, musimy skupić się na pozycjonowaniu organicznym, dobrej bazie backlinków, ale też na kampaniach reklamowych z GoogleAds. Te elementy wzajemnie się uzupełniają.

MGID zaczyna współpracę z PubMatic, by poszerzyć bazę odbiorców

MGID, globalna platforma reklamowa, oraz PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, zapewniająca łańcuch dostaw reklamy cyfrowej przyszłości, ogłosiły dziś nowe partnerstwo reklamowe. MGID, globalna platforma reklamowa, oraz PubMatic (Nasdaq: PUBM), niezależna firma technologiczna, zapewniająca łańcuch dostaw reklamy cyfrowej przyszłości, ogłosiły dziś nowe partnerstwo reklamowe. Klienci PubMatic korzystają z bezpośredniego dostępu do wysokiej jakości, bezpiecznych dla marki natywnych placement’ów wideo i display’owych, wyświetlając na ekskluzywnej liście światowych wydawców premium MGID, z grupą obiorców ponad 900 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Aby zapewnić odbiorcom jak najlepsze wrażenia, platforma reklamowa MGID integruje się bezpośrednio z witrynami wydawców, aby dostarczać nieinwazyjne, wysoce angażujące reklamy natywne, które płynnie wtapiają się w treści redakcyjne i pomagają zwiększyć przychody. CEO MGID, Sergii Denysenko, powiedział: „Coraz większa liczba marketerów wykorzystują możliwości, jakie daje reklama natywna, starając się angażować konsumentów w bardziej znaczący sposób, ponieważ branża konsoliduje swoją koncentrację na prywatności użytkowników,. Dostarczanie wysoce ukierunkowanych, ale nieinwazyjnych reklam zawsze miało dla nas ogromne znaczenie, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować z PubMatic i dostarczać nasze rozwiązania jeszcze większej liczbie reklamodawców na całym świecie”. Jacqueline Boakye, Viceprezes ds. sukcesu klienta w regionie EMEA PubMatic, powiedziała: „Rozwiązanie Programmatic w zakresie dostaw i identyfikacji są nadal fragmentowane, a marki potrzebują rozwiązań technologicznych, które umożliwią im dotarcie do grupy docelowej, na dużą skalę, w środowiskach premium. Bezpośrednia integracja MGID z wydawcami w połączeniu z rozwiązaniem PubMatic Media Buyer Console pomaga agencjom i reklamodawcom uzyskać bezpośredni dostęp do wysoce zaangażowanych odbiorców na dużą skalę, umożliwiając im maksymalny zwrot z inwestycji w media”. O MGID MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch. O PubMatic PubMatic (Nasdaq: PUBM) to niezależna firma technologiczna maksymalizująca wartość dla klienta poprzez dostarczanie łańcucha reklamy cyfrowej przyszłości, Platforma sell-side PubMatic umożliwia wiodącym światowym twórcom treści cyfrowych na otwartym Internecie kontrolę dostępu do swoich zasobów reklamowych i zwiększanie przychodów, umożliwiając marketerom zwiększanie zwrotu z inwestycji i docieranie do odbiorców we wszystkich formatach reklam i urządzeniach. Od 2006 roku nasze podejście oparte na infrastrukturze pozwala na efektywne przetwarzanie i wykorzystanie danych w czasie rzeczywistym. Dostarczając skalowane i elastyczne innowacje programowe, poprawiamy wyniki naszych klientów, jednocześnie promując dynamiczny i przejrzysty łańcuch dostaw reklamy cyfrowej.

MGID zdobywa nagrodę ‘Best Digital Ad Network’ na MarTech Breakthrough Awards

MGID, globalna platforma reklamowa, została uznana za „Najlepszą cyfrową sieć reklamową” w konkursie MarTech Breakthrough Awards. Wyróżnienie jest wyrazem uznania technologii inteligencji kontekstowej MGID i rygorystycznych, przejrzystych procesów dotyczących bezpieczeństwa marki. MGID, globalna platforma reklamowa, została uznana za „Najlepszą cyfrową sieć reklamową” w konkursie MarTech Breakthrough Awards. Wyróżnienie jest wyrazem uznania technologii inteligencji kontekstowej MGID i rygorystycznych, przejrzystych procesów dotyczących bezpieczeństwa marki. Rozwiązanie inteligencji kontekstowej MGID umożliwia reklamodawcom dostarczanie reklam w całym portfolio wydawców premium w najbardziej trafnym i odpowiednim środowisku, bez użycia plików cookie. Korzystając z zastrzeżonych algorytmów sztucznej inteligencji, można określić kontekst i sentyment treści. Analiza partnerów wydawców MGID korzystających z tego rozwiązania wykazali, że mieli oni o 83% bezpieczne dla marki zasoby reklamowe, maksymalizując skalę kampanii poprzez zmniejszenie liczby fałszywie pozytywnych bloków na wrażliwe tematy. Sergii Denysenko, CEO MGID, powiedział: „Otrzymanie tej nagrody jest dla nas ogromnym osiągnięciem; podkreśla wpływ naszego rozwiązania do analizy kontekstowej i nagradza wysiłki, które wkładamy w środki bezpieczeństwa marki i etyczną reklamę. Nasz produkt analizy kontekstowej został zaprojektowany, aby pomóc odblokować zablokowane wcześniej zasoby reklamowe, generować większe przychody i zwiększać trafność reklam umieszczonych obok odpowiednich treści, zwiększając skuteczność kampanii przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa marki reklamodawcom. Oprócz tego nasza oferta, jak i firma, opiera się na przejrzystych i bezpiecznych dla marki procesach, a także na stałym zaangażowaniu. Cieszymy się, że zostaliśmy nagrodzeni.” „W ostatnim czasie bezpieczeństwo marki stało się znacznie jaśniejsze, stawiając pytania i wyzwania przed markami i platformami związane z ich rolą w zakresie odpowiedzialności cyfrowej” – powiedział James Johnson, Managing Director w firmie MarTech Breakthrough. „Reklamodawcy trzeba upewnić się, aby ich reklamy nie były wyświetlane obok problematycznych treści, dlatego wyłączają określone kategorie treści lub korzystają się z blocklisty słów kluczowych. Gratulujemy kolejnej zasłużonej nagrody MarTech Breakthrough.” MarTech Breakthrough to wiodąca organizacja zajmująca się analizą rynku, która rozpoznaje obecne najlepsze firmy, technologie i produkty w branży marketingu globalnym, sprzedaży i technologii reklamowych. MarTech Breakthrough Awards wyróżniają doskonałość i doceniają innowacyjność, ciężką pracę i sukces w wielu kategoriach związanych z marketingiem, sprzedażą i technologią reklamową. Tegoroczny program przyciągnął ponad 2 950 nominacji z ponad 18 różnych krajów na całym świecie. Wcześniej MGID ogłosił wprowadzenie na rynek polski swojego rozwiązania do analizy kontekstowej. O MGID MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy zwiększają skuteczność i rozpoznawalność marki, a wydawcy utrzymują odbiorców i monetyzują ruch. Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych użytkowników, z 200 miliardami wyświetleń reklam, u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com

Budowa i pozycjonowanie sklepu internetowego – wskazówki dla początkujących

Myślisz o własnym sklepie internetowym? Chcesz poszerzyć usługi o sprzedaż online? Niestety, budowa i pozycjonowanie sklepu e-commerce to dla Ciebie wielka niewiadoma? To normalne, w końcu przedsiębiorca powinien znać się przede wszystkim na biznesie, nie na marketingu. Służymy więc pomocą i omawiamy najistotniejsze kwestie dotyczące sklepów internetowych. Zachęcamy do lektury! Gdzie założyć sklep internetowy? Jedną z pierwszych decyzji, jakie należy podjąć, jest wybór platformy, na której ma być zbudowany sklep e-commerce. Dostępne są platformy open source ‒ bezpłatne, w przypadku których nie musimy martwić się o abonament oraz typu SaaS, czyli platformy abonamentowe.  Wśród możliwych rozwiązań znajdują się:  WooCommerce (idealne rozwiązanie dla małych i średnich sklepów) PrestaShop Sky-Shop Shoper Shoplo Shopify Magento RedCart. Wybierając platformę, warto zwrócić uwagę na to, aby była intuicyjna w obsłudze (zwłaszcza, jeśli nie mamy wiedzy z zakresu programowania). Istotne są także opłaty związane z zakupem platformy, funkcjonalności sklepu, możliwość prowadzenia działań z zakresu pozycjonowania. Co więcej, nasz sklep powinien mieć intuicyjną ścieżkę zakupową i być bezproblemowy w obsłudze.  W wyborze z pewnością pomogą specjaliści z agencji interaktywnej. W porządnych agencjach w pierwszej kolejności odbywa się rozmowa, na podstawie której wybierane się odpowiednie w danym przypadku rozwiązania.  Uruchomienie sklepu internetowego ‒ co dalej?  Przejdźmy w końcu do tytułowego pozycjonowania. Każda osoba chcąca rozkręcić biznes w internecie, powinna pamiętać, że sama budowa, nawet bardzo nowoczesnego i funkcjonalnego sklepu e-commerce, to dopiero połowa sukcesu. Należy jeszcze zadbać o widoczność witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, czyli o pozycjonowanie.  Na czym polega pozycjonowanie sklepu internetowego?  Pozycjonowanie sklepu internetowego to długofalowy proces, którego celem jest uzyskanie jak najwyższych pozycji w bezpłatnych, czyli organicznych wynikach wyszukiwania. Konieczne są tutaj przygotowanie strategii, prowadzenie prac w obrębie witryny i poza nią, bieżąca analityka i monitoring działań. Wśród najistotniejszych czynności wymienić możemy takie, jak:  Dobór fraz kluczowych: dobrze wykorzystać frazy brandowe, informacyjne, produktowe, generyczne, dzięki temu dotrzemy do klientów znajdujących się w różnych miejscach lejka zakupowego.  Wartościowy content: unikalne opisy produktów i kategorii, artykuły blogowe.  SEO techniczne: optymalizacja prędkości ładowania, przyjazne adresy URL, zawierające słowa kluczowe metadane, usuwanie błędów, dostosowanie sklepu do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.   Wygląd sklepu: przemyślana struktura sklepu, dobra hierarchizacja kategorii, intuicyjna ścieżka zakupowa.  Linkowanie: profil linków to ważny czynnik rankingowy Google’a. Linkowanie wewnętrzne ma pozytywny wpływ na indeksację witryn, ułatwia też użytkownikom poruszanie się w obrębie sklepu. Linkowanie  zewnętrzne, czyli odnośniki ze źródeł zewnętrznych, to większa moc i pozycja witryny.   Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego? Pozycjonowanie sklepu internetowego związane jest z kosztami. Z jakim wydatkiem powinniśmy liczyć się, nawiązując współpracę z agencją SEO? Oczywiście nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi. Miesięczne koszty mogą wahać się od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych. Wszystko uzależnione jest od takich czynników, jak: historia sklepu, wielkość sklepu,  branża, w jakiej działamy (niektóre branże są bardzo konkurencyjne, a to sprawia, że pozycjonowanie trwa dłużej i generuje większe koszty), zakres prac, jakie należy wykonać.   Bardzo często, po analizie sklepu i poznaniu preferencji klienta, przygotowywana jest indywidualna, bezpłatna wycena.  Efekty pozycjonowania ‒ kiedy będą widoczne?   Kiedy można spodziewać się efektów pozycjonowania sklepu internetowego? Czy dobrym rozwiązaniem jest zakończenie współpracy z agencją SEO, jeśli po miesiącu czy dwóch nie widzimy efektów?  Pozycjonowanie to długofalowy proces, wdrażanie różnego typu działań, indeksacja, wymagają czasu. Zazwyczaj pierwsze efekty widoczne są po około 4 miesiącach, satysfakcjonujące po roku. Czas potrzebny na uzyskanie efektów uzależniony jest między innymi od takich czynników, jak:  historia domeny pozycje, jakie aktualnie zajmuje sklep e-commerce środki, jakie chcemy przeznaczyć na pozycjonowanie (większy budżet to większe możliwości i szybsze efekty). Warto o tym pamiętać i dać specjalistom nieco więcej czasu. Prace, jakie wykonują fachowcy, możemy weryfikować dzięki raportom, które co miesiąc powinniśmy otrzymywać od agencji, z którą rozpoczęliśmy współpracę. 

MGID został nagrodzony certyfikatem bezpieczeństwa marki TAG

MGID, globalna platforma reklamowa, ogłosiła dzisiaj, że dla swoich globalnych operacji spełniła rygorystyczne standardy wymagane do uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa marki Trustworthy Accountability Group (TAG). Certyfikat TAG potwierdza zaangażowanie MGID w ochronę marki reklamodawców poprzez ustalanie najlepszych praktyk branżowych w zakresie bezpieczeństwa marki, w tym monitorowanie i wykrywanie nieprawidłowego umieszczania reklam, zapewnienie zgodności wszystkich umów partnerskich z zasadami bezpieczeństwa marki i przeciwdziałania piractwu, dokumentowanie zasad i procedur w celu zminimalizowania niewłaściwego umieszczania reklam oraz stosowanie filtrowania pirackiej aplikacji mobilnej. TAG Brand Safety Certified to największy i najszerszy na świecie program certyfikacji bezpieczeństwa marki w branży reklamy cyfrowej. Zaprojektowany w celu znacznego zmniejszenia ryzyka niewłaściwego umieszczenia reklamy na wszelkiego rodzaju mediach cyfrowych, program promuje przepływ budżetów reklamowych do firm, które wyznaczają wysokie standardy i wspierają branżowe ramy bezpieczeństwa marki. Firma MGID ponownie otrzymała również TAG Certified Against Fraud Seal za działania podjęte w celu ograniczenia oszukańczego ruchu w całym łańcuchu dostaw reklam online. „Cieszymy się, że możemy wyróżnić MGID Brand Safety Certified Seal za kroki podjęte w celu osiągnięcia rygorystycznych standardów programu” – powiedział Mike Zaneis, dyrektor generalny TAG. „Pochwalamy firmę MGID za nieustanne zaangażowanie w tworzenie i utrzymywanie tych najlepszych praktyk branżowych w celu poprawy bezpieczeństwa marki i ochrony naszej branży przed działalnością przestępczą. Nie możemy się doczekać dalszej współpracy z MGID w celu wzmocnienia bezpieczeństwa marki i ograniczenia oszustw w całym ekosystemie reklamowym”. Sergii Denysenko, dyrektor generalny MGID, powiedział: „Po dokładnej ocenie jesteśmy zachwyceni nie tylko otrzymaniem przez TAG ponownej certyfikacji za nasze wysiłki w zakresie ochrony przed oszustwami, ale także otrzymaniem certyfikatu potwierdzającego nasze zaangażowanie w bezpieczeństwo marki. Zapewnienie, że ich reklamy wyświetlają się wraz z wiarygodnymi treściami, jest najwyższym priorytetem dla marketerów. Aby wesprzeć naszych klientów w tym zakresie, MGID wdrożyło rygorystyczne procesy i rozwiązania, aby chronić ich przed potencjalnymi zagrożeniami bezpieczeństwa marki i zapewnić im pewność, że ich reklamy będą umieszczane w bezpiecznych i odpowiednich środowiskach.” O MGID MGID to globalna platforma reklamowa, która pomaga markom docierać do unikalnych lokalnych odbiorców na dużą skalę. Wykorzystuje ukierunkowaną na prywatność technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby wyświetlać wysokiej jakości, trafne reklamy w środowiskach bezpiecznych dla marki. Firma oferuje różne formaty reklam, w tym reklamy natywne, displayowe i wideo, które zapewniają pozytywne wrażenia użytkowników. Umożliwia to reklamodawcom zwiększanie skuteczności i świadomości, a wydawcom utrzymanie i zarabianie na swoich odbiorcach. Każdego miesiąca MGID dociera do 900 milionów unikalnych czytelników, z 200 miliardami wyświetleń reklam u 25 tysięcy zaufanych wydawców. Więcej informacji na stronie: www.mgid.com

Księgowość online – Czy warto?

Prowadzenie działalności gospodarczej lub utworzenie sklepu internetowego wiąże się z koniecznością ponoszenia stałych, comiesięcznych kosztów w firmie. Składają się na nie m.in. wydatki na obsługę księgową. Jednym z rozwiązań, które zoptymalizują koszty prowadzenia księgowości są biura rachunkowe online (tzw. księgowość internetowa). Pod pojęciem księgowości online rozumieć należy narzędzia księgowe i finansowe, z których użytkownik korzysta za pośrednictwem specjalnej aplikacji internetowej. Jest to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim mikro i małym przedsiębiorcom – z naciskiem na firmy prowadzące uproszczoną księgowość, np. w oparciu o księgę przychodów i rozchodów. Księgowość online to wariant często polecany początkującym przedsiębiorcom szukającym oszczędności w różnych obszarach. Największe… Artykuł Księgowość online – Czy warto? pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

Jaki najlepszy autoresponder wybrać do e-mail marketingu?

Jaki autoresponder wybrać do e-mail marketingu? Otrzymałem sporo maili od czytelników z takim pytaniem, więc postanowiłem napisać post na ten temat. Jak go wybrać? Aby Wam to ułatwić przygotowaliśmy listę 3 najlepszych narzędzi, dzięki którym szybko i skutecznie dotrzecie do swojej grupy docelowej! Gotowy? Zaczynamy Autoresponder to jedno z podstawowych narzędzi, które wykorzystywane jest w email marketingu. Z pewnością każdy z nas miał z nim do czynienia, jeśli nie jako użytkownik, to jako osoba odbierająca przysłane e-maile. Autoresponder umożliwia szybki i skuteczny kontakt z dużą grupą potencjalnych klientów niemal w tym samym czasie, dzięki czemu możemy zaoszczędzić zarówno mnóstwo czasu,… Artykuł Jaki najlepszy autoresponder wybrać do e-mail marketingu? pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

Praca chałupnicza w domu – 30+ sposobów

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu czyli pracę zdalną, która może być wykonywana w domowym zaciszu. Praca chałupnicza to wygodna forma i opcja na pracę dodatkową w szczególności dla młodych mam czy studentów. Przygotowaliśmy listę 30 sposobów jak pracować w domu. Sposób 1: Wypełnianie ankiet przez Internet Polecana praca chałupnicza dla początkujących – Zarejestruj się i Zacznij już teraz. Zarobki 50 – 300 zł / m-c Czas ok. 30 min dziennie Zarejestruj się teraz w 6 polecanych firmach z płatnymi ankietami (zajmie to kilka minut).  1. Moneyo Płatne Ankiety Zarejestruj się, wypełnij swój profil i oczekuj na… Artykuł Praca chałupnicza w domu – 30+ sposobów pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

Jak założyć bloga? Poradnik krok po kroku.

Szukasz darmowego poradnika, który pokaże Ci krok po kroku gdzie i jak założyć bloga? Zarezerwuj sobie ok. 15 minut na przeczytanie tego artykułu, który pokaże Ci jak łatwo możesz założyć profesjonalnego bloga. Postępuj według wskazówek aby uniknąć błędów i gwarantuje Ci, że staniesz się właścicielem bloga wkrótce. Wiele osób przed założeniem bloga nękają obawy – dotyczą one przeważnie żmudnego procesu zakładania własnej strony internetowej i tego, co umieścimy na własnym blogu. Dzisiaj pokażę Ci, że problemy te nie są tak naprawdę straszne, ponieważ samo założenie bloga czy założenie strony internetowej nie wymaga od Ciebie żadnej specjalistycznej wiedzy! Wystarczy jedynie odrobina wolnego czasu… Artykuł Jak założyć bloga? Poradnik krok po kroku. pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

Ranking hostingów. Jaki najlepszy hosting w 2023?

Zastanawiasz się jaki hosting wybrać? Chcesz poznać najlepszy hosting w 2023 roku? Jeżeli TAK, idealnie trafiłeś/aś. Przetestowaliśmy ponad 20 firm hostingowych w Polsce i wybraliśmy najlepsze firmy hostingowe. Przedstawiamy ranking firm hostingowych zawierający najlepsze oferty dostępne na rynku. Gotowy? Zaczynajmy! Chcesz od razu poznać odpowiedzi? Najlepszym dostawcą usług hostingowych dla większości ludzi zdecydowanie jest Hostinger. Ogromna konkurencja na rynku usług hostingowych sprawia, że znalezienie dobrego hostingu jest trudniejsze niż kiedykolwiek.  Każda strona internetowa potrzebuje hostingu oraz domeny! Po przeanalizowaniu oferty większości z dostępnych na rynku ofert wyróżnić można TOP3 hostingi o przyzwoitym stosunku ceny do jakości. Właśnie na nich skupimy się… Artykuł Ranking hostingów. Jaki najlepszy hosting w 2023? pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

Jak zarobić pieniądze przez internet – 8 Najlepszych Sposobów

Zastanawiasz się jak zarobić pieniądze? Chcesz zarabiać pieniądze pracując w domu przez internet? Szukasz dodatkowej pracy i dodatkowych dochodów? Podejrzewam, że TAK i dlatego jesteś na portalu Pracawsieci.net 🙂 Mam dobrą wiadomość: możesz już dziś zacząć zarabiać przez internet. Nie ważne, czy masz 13 lat, 30 lat czy może 60 lat. Przez internecie każdy może pracować dodatkowo i dorywczo. Pytasz, w jaki sposób? Zaprezentuje Ci 8 najlepszych sposobów na zarabianie pieniędzy. Wybierz te, które będą dla ciebie najbardziej dopasowane. Zaczynajmy… Poniższe sposoby na zarabianie przez internet przynoszą mierzalne efekty, o ile tylko korzystasz z nich z odrobiną samodyscypliny i pozytywnego nastawienia. Zanim jednak zaczniesz… Artykuł Jak zarobić pieniądze przez internet – 8 Najlepszych Sposobów pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

5 Najlepszych Sposobów na Zarabianie Przez Internet

Zastanawiasz się jak zacząć zarabianie przez internet pracując we własnym domu? Nie wiesz czy praca zdalna przyniesie Ci korzyści? Na tej stronie znajdziesz najlepsze sposoby na zarabianie w internecie, które sprawdziliśmy.  Sposoby na zarabianie są od najłatwiejszych do nieco trudniejszych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Zarezerwuj sobie 10 minut i sprawdź najlepsze sposoby na zarobienie swoich pierwszych pieniędzy przez Internet już DZIŚ! (tak, to możliwe!) Zaczynajmy… Istnieją setki sposobów na zarabianie w internecie, ale jest pewien problem… Większość z nich to sposoby, na których nigdy nie zarobisz lub nie dostaniesz ani grosza, bo firma się zlikwiduje. Ale istnieją sposoby na… Artykuł 5 Najlepszych Sposobów na Zarabianie Przez Internet pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

101 Sprawdzonych pomysłów na biznes i firmę

„Szczęście to robić to co się kocha i dostawać za to pieniądze” – Anonim Jeżeli zastanawiasz się jaki biznes otworzyć, czy warto otworzyć swoją firmę lub szukasz pomysłu na biznes – jesteś w dobrym miejscu. Istnieją dwie najważniejsze zasady, dzięki którym ludzie osiągnęli sukces w biznesie: Po pierwsze musisz mieć ciekawy pomysł na biznes. Po drugie musisz obudzić w sobie determinację, aby osiągnąć sukces. Przeczytaj również: 66 pomysłów na biznes z niskim kapitałem Jak założyć firmę? Zakładanie firmy krok po kroku. Zastanawiasz się pewnie teraz… Jaki biznes otworzyć, aby ten przynosił zyski? Szukasz pomysłu na biznes i firmę? Odpowiedzią na to pytanie jest… Artykuł 101 Sprawdzonych pomysłów na biznes i firmę pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

66 pomysłów na biznes z niskim kapitałem

Wiele osób myśli o założeniu własnej firmy i szuka najlepszego pomysłu na biznes. W artykule prezentujemy 66 pomysłów na biznes dla osób z niskim kapitałem. Po każdym pomyśle – zastanów się przez kilka sekund czy taka praca sprawiała by Ci przyjemność oraz czy jest to coś co chciałbyś robić każdego dnia. To kluczowe pytanie, które musisz sobie zadać. Przeczytaj również: 101 Sprawdzonych pomysłów na biznes i firmę Jak założyć firmę? Zakładanie firmy krok po kroku. W tym artykule przedstawimy wszystkie za i przeciw zakładaniu działalności gospodarczej, a także zaproponujemy Ci gotowe, idealne pomysły na własny biznes. Ponadto biznesy przez nas… Artykuł 66 pomysłów na biznes z niskim kapitałem pochodzi z serwisu Pracawsieci.net.

Awin
MyLead
webePartners
Convertiser
NetSalesMedia
Money2Money
cityAds
System Partnerski Bankier.pl
Admitad
eBrokerPartner
Awin
MyLead
webePartners
Convertiser
NetSalesMedia
Money2Money
cityAds
System Partnerski Bankier.pl
Admitad
eBrokerPartner