Słownik
Przeglądaj najnowsze artykuły, wiadomości oraz poradniki.
Słownik
- CPS (cost per sale)
- stawka za sprzedaż dokonaną za pośrednictwem naszego linku partnerskiego
- CPD (cost per download)
- stawka za pobranie pliku
- CPI (cost per install)
- stawka za instalację naszego pliku
- DOI (Double Opt-In)
- lead zostaje zaliczony po potwierdzeniu adresu e-mail przez użytkownika
- Non-Incent
- oferta wymaga tylko wysokiej jakości ruchu, ruch motywowany jest zabroniony
- Survey Completion
- lead zostaje zaliczony po poprawnym wypełnieniu ankiety
- Lead Gen
- lead zostaje zaliczony za pozyskanie lead-a sprzedażowego (CPL)
- CPO (cost per order)
- stawka za zamówienie (bez względu na wartość zakupów)
- E-mail submit
- lead zostaje zaliczony po podaniu adresu e-mail, w modelu DOI lub SOI
- Incent
- oferta może być reklamowana wszędzie, łącznie z generowaniem ruchu motywowanego
- PIN submit / Confirm PIN
- lead zostaje zaliczony po zatwierdzeniu PIN-u z wiadomości SMS. W tej kategorii znajdują się także oferty typu SMS MO
- Credit Card
- lead zostaje zaliczony po podpięciu i obciążeniu karty kredytowej klienta
- Sell Gen
- lead zostaje zaliczony za wygenerowanie sprzedaży (CPS)
- CPM (cost per thousand)
- ("M" jako rzymskie 1000). Pojęcie oznacza stawkę za 1000 wyświetleń/kliknięć/innych akcji. Najbardziej popularnym wykorzystaniem CPM jest stawka za 1000 wyświetleń strony/reklamy
- CPR (cost per registration)
- stawka za każdą rejestrację w danym serwisie/grze/portalu/innych
- CPC (cost per click)
- stawka za kliknięcie w nasz link partnerski
- SOI (Single Opt-In)
- lead zostaje zaliczony od razu po podaniu adresu e-mail, użytkownik nie musi go potwierdzać
- CPL (cost per lead)
- stawka za pozyskanie lead-a sprzedażowego (poprawne wypełnienie formularza kontaktowego)